Kontrola realizacji wybranych zagadnień z zakresu administracji rządowej w okresie od 1.01.do 31.12.2011 r. • Kontrole • Urząd Miasta i Gminy • BiP - Urząd Miasta i Gminy Sochocin

Kontrast Czcionka: AAA
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin
Strona główna » Urząd Miasta i Gminy » Kontrole » Kontrola realizacji wybranych zagadnień z zakresu administracji…

Kontrola realizacji wybranych zagadnień z zakresu administracji rządowej w okresie od 1.01.do 31.12.2011 r.

Imię i nazwisko, tytuł służbowy kontrolującego:
Piotr Ryszard Ulatowski - Kierownik Oddziału Kontroli;
Bogumiła Narut - starszy inspektor wojewódzki;
Bogumiła Bedra - starszy inspektor Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie


Zakres kontroli:
Kontrola realizacji wybranych zagadnień z zakresu administracji rządowej w okresie od 1.01.do 31.12.2011 r.

Czas trwania czynności kontrolnych:
od 18.04.2012 r. do 18.05.2012 r.


Pokaż metkę
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
4 marca 2013
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
4 marca 2013
Copyright © 2021 Urząd Miasta i Gminy Sochocin