Sochocin dn. 22.06 2017 r.
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 21
09-110 Sochocin
tel. 23 661 81 20
gzksochocin@onet.pl
www.zaklad.sochocin.pl
Zapytanie ofertowe nr 5/GZK/ZOD/2017
( dotyczy: zakup fabrycznie nowego samochodu - wywrotki załogowej dla potrzeb pogotowia wodociągowego)
(Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2015 r.poz.2164 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 21, 09-110 Sochocin
NIP: 567-190-25-25, REGON: 145902397, KRS: 0000423091
Zaprasza do złożenia oferty na:
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zakup fabrycznie nowego samochodu - wywrotki załogowej dla potrzeb pogotowia wodociągowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane przez Zamawiającego parametry zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gzksochocin@onet.pl , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie sp. z o.o. do dnia 26.06.2017 r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 27.06.2017 r.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Emilia Mysiewicz pod numerem telefonu 23 661-81-20 oraz adresem email: gzksochocin@onet.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Wzór formularza ofertowego
3. Istotne postanowienia umowne