Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu • Przetargi • BiP - Urząd Miasta i Gminy Sochocin

Kontrast Czcionka: AAA
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin
Strona główna » Przetargi » Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu

Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu

status
zamknięty
rodzaj
przetarg nieograniczony
składanie ofert
17 marca 2014, 10:00 • Urząd Gminy Sochocin
rozpoczęcie
17 marca 2014, 10:00 • Urząd Gminy Sochocin

Sochocin: Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu
Numer ogłoszenia: 68678 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sochocin , ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin, woj. mazowieckie, tel. 23 6618001 lub 6618013 wew.28, faks 23 6618055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową części budynku OSP na świetlicę wiejską w Kołozębiu w ramach realizacji operacji pn. Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołozębiu. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Remont budynku garażu OSP przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołoząb, w tym: - stolarka okienna i drzwiowa - malowanie ścian i sufitu - elewacja - roboty dachowe - wykonanie podjazdu betonowego 2) Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołoząb, w tym: - roboty murowe - stolarka okienna i drzwiowa - tynki, okładziny ścian i malowanie - podłoża i posadzki - elewacja - roboty dachowe - okładziny schodów zewnętrznych - roboty sanitarne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył dwie roboty polegające na wybudowaniu lub przebudowie co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub/i zamieszkania zbiorowego lub/i budynku mieszkalnego o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każdy - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jjako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1. wykazać dysponowanie do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi kluczowymi osobami: a) Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne. doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, b) Kierownik robót instalacyjno - sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 3 lata, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, Wszystkie wymagane kluczowe osoby winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 300 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udziałem własnym lub/i franszyzą nie wyższą niż 10% należnego odszkodowania lub 3 000zł. Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sochocin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sochocin ul. Guzikarzy 9 09-110 Sochocin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Pokaż metkę
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Informację zmienił
Kamil Dąbrowski
Data ostatniej zmiany
6 marca 2014
Nazwa pliku
Pytania i odpowiedzi.
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
6 marca 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
6 marca 2014
Informację zmienił
Kamil Dąbrowski
Data ostatniej zmiany
6 marca 2014
Nazwa pliku
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Dokumentacja projektowa
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 2 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 3 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 4 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 5 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Załącznik nr 6 do dokumentacji projektowej
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Przedmiar robót cz.I
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Przedmiar robót cz.II
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Przedmiar robót cz.III
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Wzór umowy - Załącznik Nr 1
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Oferta- Załącznik Nr 2
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy – Załącznik Nr 3
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy – Załącznik Nr 4
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Wykaz robót – Załącznik Nr 5
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Wykaz osób – Załącznik Nr 6
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Oświadczenie o uprawnieniach osób – Załącznik Nr 7
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Nazwa pliku
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 8
Podmiot publikujący
Urząd Miasta i Gminy Sochocin
Informację wytworzył
Kamil Dąbrowski
Data wytworzenia
28 lutego 2014
Informację opublikował
Kamil Dąbrowski
Data publikacji
28 lutego 2014
Copyright © 2021 Urząd Miasta i Gminy Sochocin