OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Sochocin, ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin
tel. (023) 661-80-25, fax (023) 23/661 80 55,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.sochocin.pl
Adres pod którym można uzyskać SIWZ w wersji papierowej:
Urząd Gmina Sochocin, ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie .
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Sochocin”