OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Sochocin, ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin
tel. (023) 661-80-25, fax (023) 23/661 80 55,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.sochocin.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
Adres pod którym można uzyskać SIWZ w wersji papierowej:
Gmina Sochocin, ul. Guzikarzy 9, 09-110 Sochocin. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 30 zł
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Sochocin”